Wednesday, October 10, 2012

Nela : Ja pse e shita virgjerine nje greku …


Pas disa historive te tjera ne www.natyrale.com edhe Nela ka treguar historine e saj , Nela u shpreh :
Pershendetje , doja ta tregoja dhe une historine time sepse opinioni publik e ka keqinterpretuar historine time , mesa duket nuk e di te verteten , ja cila eshte e verteta :
Isha vetem 16 vjec kur emigrova me familjen time per ne Greqi , familja ime eshte Babi , Mami dhe Denisi (vellai) . Vetem babi punonte ne ate kohe , ne te tjeret rrinim gjith diten ne shtepi , une dhe denisi nuk fillonim dot shkolle se nuk dinim gjuhen dhe per arsye ekonomike . Babi punonte ne ndertim dhe ne ate kohe filloj kriza ne Greqi , vetem me rrogen e babit ishte shume e veshtire jetesa . Pas disa muajsh edhe mami filloj pune ne nej vile te nje biznesmeni si pastruese . Ne shtepine tone gjendja ekonomike disi u rregullua . Kur u kthyem ne Shqiperi babi takoj nje person biznezmen i cili donte te blinte shtepine tone sepse ishte ne kat te pare dhe donte ta bente butik ,shtepine tone ne Elbasan , aty ku jetonim para se te vinim ne Greqi , babi e diskutoj me ne dhe te gjithe ishim dakort qe te shisnim shtepine dhe te shkonim te jetonim ne Greqi . Shtepine e shitem dhe erdhem perseri ne greqi , me leket e shtepis babi bleu nje lokal ne Krete , te cilin filloj ta punonte me vellain . Gjithcka po ecte per mrekulli , deri ne date 24 , 08 . 2010 . Ne ate dite plasi nje sherr mes nje mikut tone dhe nje klienti ne lokal , babi dhe vellai u perfshin ne sherr se ishte miku jone ai qe po zihej , sherri perfundoj keq dhe ai klienti ( Rusi ) vdiq . Policia i arrestoj te 3 (babin ,vellain dhe kimun tone ) . Babi u denua me 10 vjet , vellai me 20 muaj dhe miku jone me 3 vjet . Une mbeta vetem me mamin , nuk dinim ca te benim gjithcka ishte erresire per ne , 2 femra vetem ne mes te Greqis ! Une dhe mami shkuam ti kerkonim ndihme Shefit te mamit sepse ai ishte biznesmen dhe kishte shume njohje . E takuam ne shtepine e tij dhe ai na siguroj qe do te na ndihmonte , pas nje jave na thirri perseri dhe na tha : ” Une kam avokatin tim qe e kam futur ne çeshtjen tuaj por ai me thote qe eshte shume situate problematike dhe max qe mund te bejme eshte qe te nxjerrim vetem djalin ( vellain ) dhe Babit ti ulim pak denimin . Une dhe mami u perqafuam me njera tjetren dhe na erdhi pak ngjyra e fytyres , por ai tha prit prit nuk eshte gjithcka kaq e thjesht kjo gje rezalizohet me 100 mije euro , avokati do pjesen e tij , prokurori po ashtu , gjithcka behet me euro ne kete vend . Mami filloj te qante dhe po i shpjegonte qe ne nuk kemi para ato qe kishim i shpenzuam ne lokal , jemi me qera ca te bejme . a do ta japim lokalin ty qe te na ndihmosh ? Ai i tha qe un skam ku te coj lokalet e mi e jo ate baraken tuaj ! Do ju lajmeroj une shkoni ne shtepi , do shoh ca mund te bej ”
Une dhe mami shkuam ne shtepi njera me e merzitur se tjetra , e kaluam naten pa gjum , pa ngrene , pa pire dhe pa folur me njera tjetren . Kaluan 3 dit kshu dhe ai na thirri perseri , shkuam ne zyren e tij se ne shtepi nuk na priste dot . U takuam dhe na tha kam folur me avokatin dhe kte jave eshte nje gjyq qe do behet per ta , ka mundesi qe asgje mos te ndryshoj nese nuk nderhyjme ne kohe . Na duhen 100 mije euro qe te nxjerrim djalin dhe ti ulim denim babit sic ja thash dhe heren e pare , ca mund te bejme ? Mamai i tha qe ne nuk kemi para ta kemi thene , ti na ndihmon dot me ato para dhe te premtojm se pas pak kohesh do ti kthejme , Ai qeshi dhe tha : Po si do mi kthesh , do merret djali me droge sa te dali qe te bej leket e mija e te bjeri perseri ne burg ? Apo do ti beni leket me pune ne kte vend shkerdhat ku dhe greket vet po vuajne me ekonomine ? si do ti beni ato para ju ?
Mami i thoshte , po ca mund te bej ne dy femra te vetme ktu , telutem te pergjerohem na ndihmo , do bejme gjithcka per ta kthyer nderin …
Ai i tha qe nese jeni ne gjendje te beni gjithcka per te nxjerr djalin nga burgu puna rregullohet .
Mami : po patjeter qe do bej gjithka
Ai : Jo e ka ne dore vajza jote kete pune jo ti
Mami : cfare ka vajza ime ne dore , fol hapur te lutem
Ai qeshi dhe tha e kuptove ti bukuroshe ku e kam fjalen une ? Jo i thash te betohem se nuk po e kuptoj . Ai qeshi dhe tha qe mos ti biem shume gjate , une do ju ndihmoj me kto para dhe nuk do ja kerkoj me sepse e di qe smi ktheni dot me , por une dua kte bukuroshen ta mbaj 2 dite ne vilen time ne Folecandro . Une dhe mami u shtangem , mami filloj ta ofendonte dhe i thoshte si nuk te vjen turp ne jemi ne hall ti kerkon te perfitosh nga 2 femra … jo me vajzen time ske shans se eshte e virgjer , me merr mua me bej ca te duash …
Ai tha po doni ndihme jua ofrova tani dilni nga zyra se kam pune .. mos harroni pas pak ditesh eshte gjyqi nuk keni shume kohe per tu menduar …
U kthyem ne shtepi dhe une i thash mamit , do bej gjithcka qe te dali Denisi dhe babi nga burgu , mami me thoshte jo zemer se nuk i dihet ca te ben ai ty andej a te merr dhe nuk te kthen me a te con ne vend tj , ku ta besojme ne ate …
Shkuam perseri atje te ai dhe i tham qe nese eshte vertet ajo qe ti thjesht do te kryesh marrdhenje me vajzen dhe nuk ke qellime tjera do ta bejm ate pune vetem na ndihmo . Ai na suguroj se gjithcka ishte thjesht fiximi qe kishte ai per vajzat e virgjera . E besuam kte pjese , por nuk kishim besim a do na ndihmonte vertet apo jo ?
Kaluan ditet dhe gjyqi u be , vellait ja ulen denim dhe kishte per te bere dhe 30 dite burg dhe do dilte .
Shefi mamit erdhi ne shtepine tone ate nate dhe na tha : Tani besoj se e kuptuat qe po ju ndihmoj , eshte koha qe ju te mbani premtimin tuaj ose… perndryshe do ja shtoj perseri denim vellait dhe babait ! Une u ngrita ne kembe dhe i thash me merr sonte me vrit me bej ca te duash , ta mbyllim gjithcka sonte , Ai u ngrit me kapi nga dora dhe mori prane vetes duke me thene : gjithcka do shkoj mire mos u shqeteso , Mami nga ana tjeter filloj te qante …
Shkova me ate ne vilen e tij , dhe ishte nata me e tmerrshme e jetes time …
Me ktheu ne shtepi , mami akoma po qante dhe po shkulte floket , sa me shikoj mua me kapi me perqafoj dhe me tha je mire shpirti mamit , u perqafuam fort me njera tjetren dhe fillonim te qanim te dyja , ai u largua po thene asnje fjale …
Pas 30 ditesh doli vellai nga burgu dhe babai ka akoma 3 vite denim …

1 comment: